Оплата і доставка
Техномережа F5 – працюємо для вас більше ніж в 250 містах України.
Оплата
Готівкова оплата:
- при самовивозі із магазину F5
- кур'єру компанії-перевізника у випадку адресної доставки;
- у відділенні перевізника в разі самовивозу (післяплата);
Безготівкова оплата:
В разі вибору цього способу оплати:
- менеджер під час підтвердження замовлення запитає в компанії-одержувача необхідний комплект документів, який необхідно буде надіслати на електронну пошту order@f5.uа;
- підготовлений рахунок буде відправлено на електронну пошту клієнта;
- товар буде відправлено після надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Компанії;
В разі безготівкової оплати, комісія банків сплачується відправником грошових коштів.
Звертаємо увагу! В разі оплати на «Новій Пошті» замовлень на суму понад 5000 грн., а також передплачених замовлень за безготівковим розрахунком, необхідно мати документ, що засвідчує особу одержувача.
Доставка
Доставка у магазини
Доставка здійснюється до магазинів F5 із подальшим самовивозом.
Доставка по Україні до магазинів F5 безкоштовна.
Час та дату доставки товару у Ваше місто повідомить оператор колл-центру під час дзвінку для оформлення замовлення.
Після отримання замовлення Ви зможете оглянути, перевірити комплектацію та працездатність товару (для пристроїв, що працюють автономно) в магазині F5, після чого на місці оплатити покупку.
Доставка Новою Поштою
Доставка товарів здійснюється Україною (за винятком Криму і ОРДЛО) перевізником «Нова Пошта». За Вашим вибором, доставка можлива у вказане відділення або на адресу Отримувача.
Оплата послуг доставки:
- для замовлень на суму до 1000 грн. послугу доставки сплачує Отримувач.
- для замовлень на суму від 1000 грн. послугу доставки сплачує Відправник, за винятком товарів, що відносяться до розділів каталогу:
- - Велика побутова техніка (холодильники, морозильні камери, пральні машини);
- - Кондиціонери;
Доставка товарів зазначених груп можлива лише за рахунок Отримувача незалежно від суми замовлення.
Увага!
Ретельно перевіряйте замовлення під час отримання! В разі виявлення некомплекту або пошкоджень ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію). Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь в разі, якщо товар не було перевірено під час отримання. Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію, наявність усіх одиниць товару під час отримання замовлення.