Поиск

  • ua
  • ru

Гарантия

На все товары магазина Техносеть F5 предоставляется гарантия

Звернення з приводу обміну, повернення та ремонту товару приймаються в магазині F5, де був придбаний товар.

На сайті F5.ua представлені тільки сертифіковані товари, на які обов'язково надається гарантія. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина F5. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного виробу відзначений в його експлуатаційних документах.

Гарантійний ремонт здійснюється сервісними центрами, авторизовані виробниками, за наявності гарантійного талона, документа, що підтверджує оплату товару, збереження всіх пломб на товарі. Щоб уникнути можливих непорозумінь ми рекомендуємо Вам зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажу.

Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Будь ласка, зверніть увагу, що гарантійне обслуговування не поширюється:

  • на програмні продукти, що поставляються разом з виробом, на які передбачені ліцензійні угоди для кінцевого користувача;
  • на програмні продукти і інформацію, які не поставляються разом з виробом і встановлені, збережені або створені користувачем самостійно;
  • на дані, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних і їх захисту. На перераховані нижче витратні матеріали (компоненти, що вимагають періодичної заміни при експлуатації виробу) та приладдя вироби, якщо їхня заміна передбачена конструкцією і не пов'язана з розбиранням виробу.

Для всіх видів виробів на елементи, що входять в стандартній комплектації:

  • на пульти дистанційного керування, акумуляторні батареї, елементи живлення (батарейки), зовнішні блоки живлення та зарядні пристрої, картриджі, фільтри, штативи, змінні лампи;
  • сполучні кабелі, антени, навушники, мікрофони, гарнітури, заглушки, елементи фурнітури, носії інформації різних типів (диски, карти пам'яті та інші);
  • чохли, ремені, шнури для перенесення, монтажні пристосування, інструмент, документацію, що додається до виробу.

Право на гарантійне обслуговування втрачається в наступних випадках:

  • якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, не відповідають його прямому призначенню;
  • у разі порушення правил та умов експлуатації, встановлення виробу, описані в інструкціях з монтажу й експлуатації;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  • якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками сервісного центру;
  • якщо серійних номер, знаходиться в пам'яті виробу змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • якщо на виробі порушені пломби або стікери, встановлені Продавцем і Виробником; у випадку, коли серійні номери та маркування відсутні на виробі, але присутні на упаковці, потрібно зберігати упаковку весь гарантійний термін;
  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасними випадками, навмисними або необережними діями споживача або третьої особи;
  • якщо виявлені ушкодження викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур;
  • наявності електричного або механічного пошкодження електричних контактів, з'єднань, радіоелементів;
  • наявності термічного пошкодження виробу і його складових частин;
  • якщо потрібне технічне обслуговування, чищення (аудіо-, відео головок, механічних приводів та ін ..)
  • якщо потрібне оновлення програмного забезпечення для поліпшення заявлених при продажу характеристик.

Гарантійні зобов'язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:

  • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
  • ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано:

· збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;

· використанням нестандартних та / або неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником;

  • дією програм - вірусів.

Повернення або заміна товару

Якщо товар ще не отриманий — Ви можете відмовитися від замовленого товару, повідомивши Службу підтримки. Для цього необхідно повідомити номер замовлення та причину скасування при дзвінку оператору за тел. 0800502231

Товар обміняти або повернути можна тільки в магазині F5, де був придбаний товар.

Ми гарантуємо дотримання всіх норм, передбачених законодавством України (Стаття 9 ' Закон про захист прав споживача ').

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня купівлі.

Перед зверненням до нас, будь ласка, переконайтеся в тому, що:

  1. товар не був у вживанні, і не має слідів експлуатації: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 2 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  2. товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  3. на товарі збережені всі ярлики і заводське маркування.

Повернення товару неналежної якості можливий тільки при наявності: офіційного висновку з авторизованого сервісного центру, про те, що виріб підлягає заміні, через торговельну мережу, документів про покупку, паспорта громадянина України.

Налагодження та установка (збірка, підключення і т.д.) вироби, описані в документації, яка надається йому, можуть бути використані як самим користувачем, так і фахівцями відповідного профілю. Якщо в інструкціях з експлуатації для виробів є попередження про необхідність встановлення кваліфікованими фахівцями, Вам потрібно скористатися послугами таких фахівців, що мають сертифікат відповідності на проведення подібних робіт, і забезпечити умови для правильно установки виробу і його доступності для обслуговування. При цьому особа (організація), що встановила виріб, несе відповідальність за правильність і якість установки. Просимо Вас звернути увагу на значимість правильного встановлення виробу, як для його надійної роботи, так і для отримання гарантійного та безкоштовного сервісного обслуговування. Вимагайте від фахівця з установки внести всі необхідні відомості про встановлення Вашого виробу в гарантійний талон.

Продавець знімає з себе відповідальність за можливу шкоду, прямо або побічно нанесену реалізованої підприємством технікою людям, домашнім тваринам або майну у випадках, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, встановлення виробу; умисних або необережних дій споживача або третіх осіб, а також за будь - якої шкоди, непрямі, випадкові збитки чи шкоду, що випливають як наслідок, включаючи економічні і нематеріальні втрати, втрату прибутку, доходів, інформаційних даних, пов'язаних з пошкодженням чи неможливістю експлуатації продукції.